Umpah-Pah cantava tant malament que espantava els animals del bosc... Música i més

dimarts, 27 de gener del 2009

Albert Pla al Teatre Lliure. "La diferencia"

Doncs si, vam anar a veure l'Albert Pla al Teatre Lliure. Va presentar les noves cançons del seu nou treball, La diferencia.
Jo hi anava una mica incrèdul, espectant, dubtava que en sortís convençut i content, doncs musicalment, ho he de reconèixer, no m'atrau....
Estava molt equivocat, em vaig endur una gratíssima sorpresa i vaig sortir del Lliure satisfet d'haver-hi anat.
L'albert, crec que es podria definir com un recitador d'històries musicades. La imaginació i el missatge de cadascuna de les cançons no tenen pèrdua, ell hi acaba de posar la salsa amb els seus gestos entre infantils i desmanegats.
Hi adjunto alguns vídeos, el primer és del nou treball, els altres dos són més antics però bons igualment: